Webinar

De stappen naar jouw e-commerce succes

Terugkijken

Steeds meer B2B-klanten verwachten een online omgeving en kiezen leveranciers waar ze online zaken mee kunnen doen. Tijdens dit webinar geven we je concrete tips hoe je kunt starten met e-commerce en hoe je inzichten kunt krijgen in jouw klanten en hun customer journey.

De wereld om ons heen verandert snel. Waar sommige bedrijven al gestart waren met een digitale transformatie, heeft de CoVid-19 pandemie nog duidelijker gemaakt dat we anders moeten aankijken tegen onze eigen organisaties. Bij groothandel- en productiebedrijven kunnen niet alle processen lopen als voorheen, verandert de vraag naar producten en willen of moeten klanten op een andere manier zaken met je doen.

Ben jij al klaar voor de digitale transformatie? Kan je vanuit je systemen inzichten halen over je klanten en hun customer journey? Is de online omgeving al integraal onderdeel van je ERP, zodat klanten productinformatie digitaal (terug)vinden en ook kunnen bestellen, betalen, orders volgen en retourneren? Waarin klanten hun eigen digitale klantomgeving hebben zodat transacties gelijk verwerkt worden in hun ERP-systeem en waarin de interacties met de klant te volgen zijn van begin tot eind?

Steeds meer klanten verwachten zo’n online omgeving en kiezen leveranciers waar ze online zaken mee kunnen doen. Lees meer over de online wensen in het B2B onderzoeksrapport.

Tijdens het webinar van 23 juni helpen we groothandel- en productiebedrijven op weg met de aanpak van hun digitale transformatie. Stap voor stap op weg naar succes.

Coen Boot van Broad Horizon legt uit welke stappen je kunt nemen voor jouw digitale transformatie en draagt o.a. oplossingen aan die inzicht bieden in jouw klanten en hun customer journey.

Gebaseerd op de resultaten van het “B2B onderzoeksrapport” legt Iris Suurland van Sana Commerce uit hoe je als organisatie kan inspelen op deze veranderende verwachtingen door middel van e-commerce. In dit webinar geeft zij je handvaten hoe je kan starten met e-commerce en legt zij uit hoe je door middel van vijf essentiële pilaren een e-commerce project succesvol kan afronden.

Kijk het webinar direct terug.

Of lees verder over Sana.

Een verbeterde klantervaring is nauw verbonden met verhoogde inkomsten en andere voordelen. Toch blijft B2B-klantervaring achter op B2C. Ben je op zoek naar manieren om je B2B-klantervaring te verbeteren en wil je alle voordelen die daarbij horen? Ontdek waar je je focus moet leggen om maximale winst te halen. Je leest het in deze blogpost.

E-commerce retouren in B2B: vindt jouw klant dit ook zo vervelend? In deze blogpost laten we zien hoe bestelfouten en retouren de bedrijfsvoering van jouw klant negatief beïnvloeden. Uiteraard bieden we in deze blog [...]