Servicedesk voor eindgebruikers

De servicedesk van Broad Horizon voor gebruikersissues en -vragen. De servicedesk is tijdens en buiten kantoortijden bereikbaar.

Wat is de uitdaging

Een eigen (interne) servicedesk onderhouden is een flinke investering, terwijl bedrijfskritische IT wel altijd aan moet staan om flexibele medewerkers te kunnen bedienen. Een IT-servicedesk helpt bij het melden en verbeteren van incidenten in de software (incidentbeheer) en bij wijzigingsverzoeken. Het is een belangrijke spil in het draaiend houden van de dagelijkse IT-operatie.

Wat is de oplossing

De servicedesk van Broad Horizon is bereikbaar voor vragen van (eind)gebruikers en bij calamiteiten. Een van de doelen van onze servicedesk is om (eind)gebruikers blij te maken door hen snel en adequaat te helpen bij meldingen, verzoeken en vragen. Onze servicedeskmedewerkers handelen dagelijks meldingen, verzoeken en vragen van onze klanten af en helpen hen met adviezen.

Volg onze journey

Benieuwd naar onze volgende stap? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief en ons blog.

Deel jouw uitdaging