B2B Onderzoeks Rapport

Inkopers willen meer online inkopen. Maar hoe beantwoord je aan deze vraag?

Download ons rapport om erachter te komen. Voor dit rapport hebben we meer dan 500 inkopers geïnterviewd die inkopen bij fabrikanten, groothandels en distributeurs. We ontdekten dat, hoewel 75% van de productaankopen al online wordt gedaan, kopers nog steeds niet zoveel online kopen als ze zouden willen. Maar is het aanbieden van de mogelijkheid om online in te kopen voldoende om aan deze vraag te voldoen? Of verwachten inkopers meer?

In dit rapport bekijken we de rol van en de vraag naar e-commerce in het B2B-koopproces. We kijken naar de huidige en toekomstige behoeften van professionele inkopers. En we adviseren jou hoe je ze het beste kunt ontmoeten en hoe je daarvan ook kunt profiteren.

Download het rapport om inzicht te krijgen in de volgende onderwerpen:

  • B2B e-commerce vandaag: de prominente rol van onlinekanalen in het B2B-koopproces
  • De onvervulde vraag naar (betere) B2B online verkoop
  • Hoe kun je voldoen aan de behoeften van jouw inkopers en hoe kun je ze online volgen
  • Wat verwachten inkopers van B2B online inkoopkanalen?
  • Wat kan inkopers ervan weerhouden online te kopen?
  • Voldoen aan de KPI’s van B2B-kopers door de handel
  • Het juiste e-commerceplatform kiezen voor jouw klant en voor jouw bedrijf
  • Jouw e-commerceplatform voorbereiden op de toekomst van B2B-aankopen

Gebruik deze inzichten om jouw inkopers beter te begrijpen, trends voor te blijven en een concurrentievoordeel te behalen.