Help je klanten

Individueel en persoonlijk, gebruik in plaats van bezit, verbeterde klantervaring

Servitization

Klanten van uitgeverijen willen een steeds persoonlijkere benadering. De toegang en het gebruik van producten en diensten worden belangrijker dan het bezit ervan. Hierop inspelen leidt tevens tot een sterkere klantervaring. Klanten verwachten binnen korte tijd de door hun gezochte informatie ter beschikking te hebben. Deze informatie kan worden uitgeleverd of in selfservice-portalen beschikbaar gesteld worden.

Servitization (dienstverlening als verdienmodel) geeft uitgeverijen de kans hun bedrijfsmodellen en proposities te vernieuwen met behulp van innovaties, om zo elastischer te zijn in veranderende tijden en te voldoen aan de ecologische behoefte van postmaterialisme.

Bouwstenen

Onze bouwstenen helpen jou om met behulp van de trends en ontwikkelingen in te spelen op jouw uitdagingen.

Volg onze journey

Benieuwd naar onze volgende stap? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief en ons blog.

Deel jouw uitdaging