Beheer en Support

IT-omgevingen die blijven werken

ICT en effectieve bedrijfsvoering gaan bij veel organisaties nog steeds niet door één deur. Problemen met bijvoorbeeld het netwerk, inloggen, printen of zelfs uitval van de complete werkomgeving zorgen voor een hoop irritaties bij eindgebruikers. Vaak met grote gevolgen, want een onproductieve medewerker kost immers geld. IT moet het daarom vooral blijven werken.

Om IT werkend te houden is periodiek onderhoud van essentieel belang. De specialisten van Broad Horizon leveren daarom eerste- en tweedelijns support op alle geleverde diensten en apparaten, zodat medewerkers probleemloos aan het werk kunnen en blijven.

Vragen over onze support diensten? Neem contact op.

Onze support diensten

  • Eén aanspreekpunt: voor zowel technisch personeel als eindgebruikers. Ook contact opnemen buiten kantoortijden (24/7) behoort tot de mogelijkheden.
  • 24×7 ondersteuning: Valt er een bedrijfskritisch systeem midden in de nacht uit? Dan zit er altijd een expert klaar om het systeem weer online te krijgen.
  • Volledig managed: alle diensten zijn volledig managed. Dat betekent dat Broad Horizon de hele keten van inrichting, beheer (updates, patches en upgrades) en verbeteringen voor rekening neemt. Broad Horizon houdt je medewerkers snel up-and-running.