Managed Services

Het constant doorvoeren van verbeteringen

De IT-organisatie staat voor de uitdaging om permanente verandering te faciliteren. Welke functionaliteit hebben de verschillende medewerkers vandaag en morgen nodig? Hoe haal je het beste uit al jouw data en applicaties? En wat als je organisatie plotseling een strategische draai moet maken en je IT volledig vast staat? Hoe weet je welke oplossingen het beste bij jouw organisatie passen – niet alleen voor je processen, maar ook voor jou als ‘aantrekkelijk werkgever’?

De managed services van Broad Horizon stelt de IT-organisatie in staat om continue te blijven veranderen. Onze operationele specialisten beschikken over up-to-date kennis over de nieuwste technologie. Zij kunnen werken vanuit nieuwe situaties of bestaande. Daarnaast heeft Broad Horizon de specialisten in huis die nieuwe (onderdelen van) omgevingen kunnen installeren, configureren en testen. En dit alles voor een vast bedrag per gebruiker per maand.

Vragen over onze managed services? Neem contact op.

Onze managed services

  • Servicedesk: Een groep IT-specialisten die klaarstaat om medewerkers op weg te helpen met de digitale werkplek én om de IT-professional te ondersteunen in de dagelijkse operatie.
  • Actief onderhoud: specialisten houden alle versies binnen de digitale werkplek in de gaten en voeren actief onderhoud uit. Zo blijven veiligheid en prestaties geborgd.