Inspiratie

Artikelen

Als je Marijn van Haperen, Dynamics 365 Customer Insights Specialist bij Broad Horizon, vraagt naar de voordelen van data-driven marketing voor organisaties, raakt hij daar niet snel over uitgepraat. Alle wegen leiden uiteindelijk naar Rome: data-driven marketing draait om gegevens slim combineren.

Hoe je LinkedIn slim met Dynamics 365 combineert? Wij zetten onze 5 favoriete oplossingen voor je op een rij.

Veel bedrijven proberen klanten immers aan zich te binden door hen verliefd te laten worden op het merk. Volgens nick de heer moet je dat als bedrijf eigenlijk helemaal niet willen.

De opkomst van verweven applicaties maakt dat er inmiddels een waar Marketing Automation landschap ontstaat. Deze maand kwam Microsoft met een nieuwe release en in dit blog zetten de vijf gaafste features voor je op een rij!

Afgelopen april lanceerde Microsoft een van zijn nieuwste producten; Dynamics 365 Customer Insights (CI).

Tweemaal per jaar, in oktober en april, komt Microsoft met een grote release voor Dynamics 365 for Marketing. Het laatste weekend van april is de April Release vrijgegeven.

Iedereen wil de consument zo goed mogelijk bedienen en “bevragen” en “transparantie” zijn daarbij de toverwoorden. Maar in feite wordt vaak het tegenovergestelde bereikt. De consument ergert zich alleen maar aan de tsunami van mailtjes en kunstmatig gecreëerde contactmomenten.

De vier kenmerken van Microsoft Dynamics die wij voor marketeers het meest interessant vinden. Wij zijn erg enthousiast over deze volledig geïntegreerde tool, door de gebruiksvriendelijkheid en de performance.

Veel bedrijven organiseren events om op die manier een verbinding aan te gaan met de klant en/of potentiële klant. Het organiseren, plannen en succesvol uitvoeren van zo’n evenement kan een ingewikkeld proces zijn.

Een goed CRM systeem is zo veel meer dan een elektronische kaartenbak met klantgegevens. Een goed CRM systeem ondersteunt het hele proces van communicatie met de klant. Het neemt je medewerkers bij de hand bij het doorlopen van de intern afgesproken processen en begeleidt tegelijkertijd je klant bij het soepele verloop van diens klantreis.