Dit is een herhaling van ons Marketing Automation Event uit april.

Online Event: Marketing Automation

Vanaf 2 juni 2020

De juiste boodschap voor de juiste persoon, op de juiste tijd, via het juiste kanaal. Broad Horizon organiseert samen met Microsoft het Online event: Marketing Automation. In de komende weken word je meegenomen in de wereld van Marketing Automation. We bieden interactieve online inspiratiesessies.

Keynote Marketing Automation

In deze video gaan Saskia Nijs en Steven Vlaanderen Oldenzeel- Microsoft – met elkaar in gesprek  over de rol van marketing in een veranderende wereld.

Dinsdag 2 juni, 10 uur – 10.30 uur 

Online inspiratiesessies

Schrijf je in voor de online inspiratiesessies

In de komende weken zullen wij een aantal webinars organiseren. Klik op het onderwerp van jouw keuze voor meer informatie en om je in te schrijven voor het webinar. Wil je niets missen, schrijf je dan meteen in voor alle sessies. Het programma ziet er als volgt uit:

 

Scroll naar beneden voor meer informatie over de online sessies en sprekers.

Online sessies

Do 4 juni 2020, 10.00 – 10.30 – Marijn van Haperen

Data driven marketing met een Customer Data

In de wereld van vandaag beschikken veel organisaties over een enorme hoeveelheid gegevens van hun klanten, verzameld via diverse kanalen. Ondanks de enorme potentiële waarde die deze data vertegenwoordigen, is het een uitdaging al deze data te combineren en slim in te zetten om waarde toe te voegen over de gehele klantreis, via diverse klantkanalen. Deze sessie neemt je mee in hoe je een Customer Data Platform inzet om waardevolle klantreizen te realiseren door het zelfstandig combineren van jouw data. We laten zien hoe je unieke klantinzichten creëert en hiervan slim gebruik maakt in de klantkanalen en klantinteracties van jouw organisatie.

Over Marijn:
Marijn is bijna 5 jaar Customer Engagement Consultant bij Broad Horizon en specialiseert zich in de inzet van toepassingen van nieuwe marketing technologie. Samen met zijn Marketing Automation & Insights team heeft hij ruime ervaring met vraagstukken binnen dit domein en deelt hij regelmatig kennis op dit gebied via blogs, artikelen, webinars en events. Vanuit deze rol heeft hij ook een positie in het Customer Advisory Board van Microsoft.

Di 9 juni, 10.00 – 10.30 uur – Joost van der Leegte

Next Best Action Marketing in de praktijk

Tijdens dit webinar wordt uitgelegd hoe Cmotions bij Coöperatie DELA een Next Best Actioning machine heeft gebouwd en geïmplementeerd waarmee we een nominatie voor een DDMA award hebben behaald: “De juiste boodschap voor de juiste persoon op de juiste tijd via het juiste kanaal”. 

Over Joost:
Joost is ruim 6 jaar werkzaam bij Cmotions, dochteronderneming van Broad Horizon, momenteel in de rol van Senior Marketing Intelligence consultant. In deze tijd heeft hij ervaring opgedaan in het maken en toepassen van voorspelmodellen, waarbij het meenemen van de business, de realisatie en implementatie van modellen centraal staan. Hij heeft voor verschillende mooie merken mogen werken als Rabobank, XS4ALL, Coöperatie DELA en Sanoma.

Do 11 juni, 10.00 – 10.30 uur – Marijn van Haperen

Dynamics 365 Marketing

Met Dynamics 365 Marketing drijf je Marketing Automation direct uit hét relatiehart van jouw organisatie: Dynamics 365 Customer Engagement. Voeg waarde toe aan jouw communicatie door personalisatie, relevantie en timing en verbeter jouw marketing automation met AI-gestuurde inzichten, leadscores en dashboards op maat. Door Sales en Marketing te integreren genereer en deel je nieuwe inzichten over klanten en leads en worden acties direct opgevolgd. Deze sessie laat zien hoe je met Dynamics 365 Marketing waarde toevoegt aan de relatie met jouw klant en hiervan profiteert door de inzichten in te delen met de rest van de organisatie. Bovendien wordt aandacht besteed aan data veiligheid en de uitbreidbaarheid van de applicatie voor andere kanalen.

Over Marijn:
Marijn is bijna 5 jaar Customer Engagement Consultant bij Broad Horizon en specialiseert zich in de inzet van toepassingen van nieuwe marketing technologie. Samen met zijn Marketing Automation & Insights team heeft hij ruime ervaring met vraagstukken binnen dit domein en deelt hij regelmatig kennis op dit gebied via blogs, artikelen, webinars en events. Vanuit deze rol heeft hij ook een positie in het Customer Advisory Board van Microsoft.

Di 16 juni, 10.00 – 10.30 uur – Sebastiaan de Vries

Klantgesprekken omzetten naar waardevolle inzichten en acties met Conversational Analytics

Tailo is het nummer één Conversational Analytics platform van Nederland. Via Conversational Analytics krijg je als organisatie actiegerichte inzichten uit je meest waardevolle data: klantinteracties. Met behulp van AI worden grote hoeveelheden ongestructureerde data, uit verschillende kanalen (call, e-mail, chat, reviews) omgezet naar gestructureerde inzichten en acties.

Deze data wordt automatisch terug geleverd aan je marketing automation platform. Zodat je als marketeer trends in o.a. prijs, concurrenten, productnamen, churn & cross-sell kansen kan meenemen in je campagnes.  Met behulp van een aantal use-cases nemen we je in deze sessie mee in de nieuwe wereld van AI, machine learning & marketing automation.

Over Sebastiaan:

Sebastiaan de Vries is één van de co-founders van Tailo. Het doel dat hij met Tailo wil bereiken is dat elke klantvraag automatisch en pro-actief door bedrijven beantwoord kan worden. Geen wachtrijen, doorverbindingen en verkeerde antwoorden. Maar altijd het juiste antwoord, via het juiste kanaal op het juiste moment.

Do 18 juni, 10.00 – 10.30 uur – Wadir Ekhlas

Hoe kun je je jouw marketing & sales en relatiebeheer versterken door LinkedIn en Dynamics 365 slim te combineren?

Door LinkedIn en Dynamics 365 te integreren kunnen organisaties betekenisvolle relaties opbouwen, nieuwe inzichten verkrijgen in bedrijfsprocessen en simpelweg de datakwaliteit in CRM op orde houden. Op deze manier kunnen sales en marketing zich écht onderscheiden. Tijdens dit webinar laten we je zien hoe je je hiermee écht kan onderscheiden, maar ook hoe eenvoudig het is om LinkedIn en Dynamics 365 te combineren en welke waardevolle informatie dit oplevert.

Over Wadir:
Als Customer Engagement Consultant bij Broad Horizon verdiept Wadir zich in de marketing technologie van Microsoft en de integratiemogelijkheden met social media. Wadir is member van het Marketing Automation & Insights team binnen Broad Horizon en deelt zijn kennis over de integratiemogelijkheden via blogs en webinars.

Contact opnemen

Ben je enthousiast geworden over Marketing Autmation en wil je direct contact met een van onze consultants? Laat je gegevens achter en wij zullen je benaderen.