Marketing Automation event

23 maart 2020

De juiste boodschap voor de juiste persoon, op de juiste tijd, via het juiste kanaal. Broad Horizon organiseert samen met Microsoft het Marketing Automation event op 23 maart a.s., bij Microsoft op kantoor.

Know how over je doelgroep, zicht hebben op het bereik van je marketingacties, een goede leadconversie en klanten die een betere customer experience ervaren. Het is steeds makkelijker om via Marketing Automation processen te optimaliseren en nieuwe ontwikkelingen volgen elkaar in hoog tempo op. Dat biedt kansen voor jou als organisatie, maar hoe zet je de beste strategie neer en welke technologie zet ik daarvoor in? En wat is er nu allemaal precies mogelijk? Hoe kan je bijvoorbeeld data gebruiken voor een effectievere marketing en daarmee de Customer Lifetime Value verhogen? En niet geheel onbelangrijk, welke trends zien wij op het gebied van Marketing Automation?

Tijdens deze inspirerende middag praten wij je graag bij via key-notes en break-out sessies. We kijken daarbij niet alleen naar vandaag, maar ook naar morgen en overmorgen. Zodat jij de beste strategie voor jouw organisatie kan bepalen.

Programma

Naast een tweetal key notes, waarbij Broad Horizon en Microsoft ingaan op de laatste trends en ontwikkelingen staan de volgende break out sessies op het programma:

  • Next Best Action Marketing in de praktijk
  • Effectievere marketing via Machine Learning
  • Klantgesprekken omzetten naar waardevolle inzichten en acties
  • Dynamics 365 Marketing: Marketing Automation en inzichten in het hart van jouw organisatie
  • Een uniek en holistisch klantbeeld met een Customer Data Platform
  • Marketing, Sales en Relatiebeheer versterken door LinkedIn en Dynamics 365 slim te combineren.

 

Scroll naar beneden voor meer informatie over de break out sessies en sprekers.

12.00 – 13.00 Ontvangst en lunch. Tevens is er de mogelijkheid voor een rondleiding door het kantoor van Microsoft.

13.00 – 13.30 Welkom en key note ‘De rol van marketing in een veranderende wereld’

13.45 – 14.30 Break out sessies

14.30 – 14.45 Pauze met koffie/thee

14.45 – 15.30 Break out sessies

15.45 – 16.15 Key note door Microsoft

16.15 – 16.45 Wrap up

16.45              Netwerkborrel

Aan dit event zijn geen kosten verbonden.

Locatie

Dit event vindt plaats op het kantoor van Microsoft. Je kunt parkeren onder het kantoor van Microsoft (The Outlook). Kom je met het openbaar vervoer? Het kantoor bevindt zich op loopafstand van NS station Schiphol.

Kantoor Microsoft

Evert van de Beekstraat 354

1118 CZ Schiphol

Sprekers

Saskia Nijs

Welkom + key note: ‘De rol van marketing in een veranderende wereld’

Saskia Nijs is change, culture en marketing lead bij Broad Horizon. Met haar uitgebreide ervaring als communicatie – en verandermanager in de technologie industrie biedt zij nieuwe perspectieven over de rol van marketing in de digitale transformatie van organisaties. In haar keynote zal ze u vanuit haar ervaring en wetenschappelijke achtergrond inspireren maar ook enkele praktische handvatten geven.

Steven Vlaanderen Oldenzeel

Key note 2

Joost van der Leegte

Next Best Action Marketing in de praktijk

In deze break-out wordt uitgelegd hoe Cmotions bij Coöperatie DELA een Next Best Actioning machine heeft gebouwd en geïmplementeerd waarmee we een nominatie voor een DDMA award hebben behaald: “De juiste boodschap voor de juiste persoon op de juiste tijd via het juiste kanaal”. 

Over Joost:
Joost is ruim 6 jaar werkzaam bij Cmotions, dochteronderneming van Broad Horizon, momenteel in de rol van Senior Marketing Intelligence consultant. In deze tijd heeft hij ervaring opgedaan in het maken en toepassen van voorspelmodellen, waarbij het meenemen van de business, de realisatie en implementatie van modellen centraal staan. Hij heeft voor verschillende mooie merken mogen werken als Rabobank, XS4ALL, Coöperatie DELA en Sanoma.

Joost Bentvelsen

Effectievere marketing via Machine Learning; de challenge

Machine Learning is één van de toepassingen binnen het domein van Artificiële Intelligentie. Tijdens deze break-out sessie ga je zelf actief aan de slag om in een spelvorm zo nauwkeurig mogelijk de toekomst te voorspellen op basis van gegevens uit het verleden. Hierbij gaan jullie het als team gezamenlijk opnemen tegen ‘de cloud’ waarbij je als deelnemer en passant ervaring opdoet in de wereld van Data Science en hoe dit kan bijdragen aan bijvoorbeeld effectievere marketing en het verhogen van de Customer Lifetime Value.

Over Joost:
Joost Bentvelsen houdt zich binnen Broad Horizon bezig met de wereld van overmorgen. Door nieuwe technologieën zoals Artificiële Intelligentie, Mixed Reality en Blockchain vroegtijdig te onderzoeken en er actief mee te experimenteren, werkt hij aan het antwoord op de vraag hoe dit zich de komende jaren verder zal ontwikkelen, wat wij daarvan in de praktijk gaan merken en hoe dit op een positieve manier kan worden ingezet.

Sebastiaan de Vries

Klantgesprekken omzetten naar waardevolle inzichten en acties met Conversational Analytics

Tailo is het nummer één Conversational Analytics platform van Nederland. Via Conversational Analytics krijg je als organisatie actiegerichte inzichten uit je meest waardevolle data: klantinteracties. Met behulp van AI worden grote hoeveelheden ongestructureerde data, uit verschillende kanalen (call, e-mail, chat, reviews) omgezet naar gestructureerde inzichten en acties.

Deze data wordt automatisch terug geleverd aan je marketing automation platform. Zodat je als marketeer trends in o.a. prijs, concurrenten, productnamen, churn & cross-sell kansen kan meenemen in je campagnes.  Met behulp van een aantal use-cases nemen we je in deze sessie mee in de nieuwe wereld van AI, machine learning & marketing automation.

Over Sebastiaan:

Sebastiaan de Vries is één van de co-founders van Tailo. Het doel dat hij met Tailo wil bereiken is dat elke klantvraag automatisch en pro-actief door bedrijven beantwoord kan worden. Geen wachtrijen, doorverbindingen en verkeerde antwoorden. Maar altijd het juiste antwoord, via het juiste kanaal op het juiste moment.

Marijn van Haperen

Data driven marketing met een Customer Data

In de wereld van vandaag beschikken veel organisaties over een enorme hoeveelheid gegevens van hun klanten, verzameld via diverse kanalen. Ondanks de enorme potentiële waarde die deze data vertegenwoordigen, is het een uitdaging al deze data te combineren en slim in te zetten om waarde toe te voegen over de gehele klantreis, via diverse klantkanalen. Deze sessie neemt je mee in hoe je een Customer Data Platform inzet om waardevolle klantreizen te realiseren door het zelfstandig combineren van jouw data. We laten zien hoe je unieke klantinzichten creëert en hiervan slim gebruik maakt in de klantkanalen en klantinteracties van jouw organisatie.

Over Marijn:
Marijn is bijna 5 jaar Customer Engagement Consultant bij Broad Horizon en specialiseert zich in de inzet van toepassingen van nieuwe marketing technologie. Samen met zijn Marketing Automation & Insights team heeft hij ruime ervaring met vraagstukken binnen dit domein en deelt hij regelmatig kennis op dit gebied via blogs, artikelen, webinars en events. Vanuit deze rol heeft hij ook een positie in het Customer Advisory Board van Microsoft.

Marijn van Haperen en Wouter Heutmekers

Dynamics 365 Marketing

Met Dynamics 365 Marketing drijf je Marketing Automation direct uit hét relatiehart van jouw organisatie: Dynamics 365 Customer Engagement. Voeg waarde toe aan jouw communicatie door personalisatie, relevantie en timing en verbeter jouw marketing automation met AI-gestuurde inzichten, leadscores en dashboards op maat. Door Sales en Marketing te integreren genereer en deel je nieuwe inzichten over klanten en leads en worden acties direct opgevolgd. Deze sessie laat zien hoe je met Dynamics 365 Marketing waarde toevoegt aan de relatie met jouw klant en hiervan profiteert door de inzichten in te delen met de rest van de organisatie. Bovendien wordt aandacht besteed aan data veiligheid en de uitbreidbaarheid van de applicatie voor andere kanalen.

Over Wouter:
Wouter is Industry Lead bij Broad Horizon. Vanuit zijn rol helpt hij relaties om de optimale verhouding te vinden tussen mensen, processen, middelen. Hierbij houdt hij zich bezig met hoe veranderingen in markten en organisaties de relatie met klanten beïnvloeden en veranderen. Zijn ervaring richt zich op hoe nieuwe technologieën zoals data, AI, Apps, Relatiemanagement en Marketing kunnen worden ingezet om waarde voor klanten te verhogen, in te spelen op veranderende markten en medewerkers en organisaties succesvoller te maken.

Over Marijn:
Marijn is bijna 5 jaar Customer Engagement Consultant bij Broad Horizon en specialiseert zich in de inzet van toepassingen van nieuwe marketing technologie. Samen met zijn Marketing Automation & Insights team heeft hij ruime ervaring met vraagstukken binnen dit domein en deelt hij regelmatig kennis op dit gebied via blogs, artikelen, webinars en events. Vanuit deze rol heeft hij ook een positie in het Customer Advisory Board van Microsoft.

Wadir Ekhlas

Hoe kun je je jouw marketing & sales en relatiebeheer versterken door LinkedIn en Dynamics 365 slim te combineren?

Door LinkedIn en Dynamics 365 te integreren kunnen organisatie betekenisvolle relaties opbouwen, nieuwe inzichten verkrijgen in bedrijfsprocessen en simpelweg de datakwaliteit in CRM op orde houden. Op deze manier kunnen sales en marketing zich écht onderscheiden. Tijdens deze break-out laten we je zien hoe je je hiermee écht kan onderscheiden, maar ook hoe eenvoudig het is om LinkedIn en Dynamics 365 te combineren en welke waardevolle informatie dit oplevert.

Over Wadir:
Als Customer Engagement Consultant bij Broad Horizon verdiept Wadir zich in de marketing technologie van Microsoft en de integratiemogelijkheden met social media. Wadir is member van het Marketing Automation & Insights team binnen Broad Horizon en deelt zijn kennis over de integratiemogelijkheden via blogs en webinars.