Finance webinar: Engage your Customers

Dynamics 365 Marketing

Door Wouter Heutmekers en Marijn van Haperen

Bij steeds meer financiële instellingen is Online het grootste distributiekanaal geworden. Niet alleen de communicatie, maar ook de interactie en het operationele proces gaan steeds vaker via digitale platformen en apps. Voor veel financiële instellingen is dit een nieuwe manier van werken en klantervaringen spelen hierin een belangrijke rol. Tegelijkertijd is er steeds meer aandacht voor ethiek binnen investeringen (reputatie en roll) en krijgt men te maken met concurrentie van niet traditionele financiële investeerders.

Het is daarom belangrijker dan ooit om door je klanten gezien te worden als de vertrouwde financiële coach, een partij die alles in het belang van de klant ziet, die hen helpt hun geld en beleggingen zo optimaal mogelijk te beheren. En die niet alleen kijkt naar vandaag, maar ook naar morgen. Maar hoe doe je dat? Hoe behoud je een goede reputatie, in combinatie met de steeds hogere eisen die gesteld worden aan een persoonlijke dienstverlening?

Tijdens dit webinar laten wij je zien hoe je consistente klantbelevingen kunt genereren langs alle kanalen, inclusief apps en portalen. Door technologie zoals AI en Data in te zetten is het mogelijk om tot een gestandaardiseerde maar persoonlijke klantbeleving te komen. Wij laten zien hoe elke relatie zich daardoor uniek voelt, waardoor de klantretentie en loyaliteit vergroot en klanten ambassadeurs worden en jouw financiële instelling actief aandragen bij derden. Als dé vertrouwde inhoudelijke partner. Belangrijk voor een grotere klantwaarde en bij het werven nieuwe klanten.

Het webinar vond plaats op 23 juni jl. Hieronder kun je het webinar terugkijken.