Klantendag

21 november 2019 – Kantoor Nieuwegein

Heb jij een specifiek vraagstuk waar je niet uitkomt en waar je graag een keer met een consultant voor om tafel wil gaan zitten? Dat kan tijdens onze klantendag op 21 november. Graag nodigen we je uit om hierbij aanwezig te zijn.

PowerBi, Dynamics for Marketing, PSA, Field Service, Azure, Portals… Tal van oplossingen en mogelijkheden waar we al dan niet dagelijks mee te maken hebben. Heb jij interesse en wil je weten of deze oplossingen voor jouw organisatie geschikt zijn? Meld je dan aan voor de Broad Horizon klantendag!

Tijdens deze dag kun je jouw specifieke vraagstuk neerleggen bij een consultant.  We doen dit door middel van speeddaten. Wat is speeddaten? Dit is een gesprek van 25 minuten waarin je je laat informeren over een bepaald product of onderwerp. In het één-op-één gesprek met de consultant sta jij centraal. Je bepaalt zelf voor hoeveel en welke speeddates je je opgeeft. En heb je even geen speeddate? Dan kun je in het Grand Café een kopje koffie drinken en een broodje eten terwijl je netwerkt met andere deelnemers.

Welke onderwerpen komen te sprake?

Naast de speeddates praten we je ook graag bij over de laatste ontwikkelingen binnen Microsoft en Broad Horizon; dit gebeurt via een plenaire sessie. Voor wat betreft de speeddates, de komende weken gaan we onze consultants inplannen, zodat we jou straks een uitgebreid programma kunnen aanbieden.

De Broad Horizon klantendag wordt gehouden in ons kantoor in Nieuwegein. Deze locatie is zowel per auto als openbaar vervoer goed bereikbaar.

Aanmelden

Agenda

09:00 uur

Ontvangst

09:30 uur

Being ahead met Broad Horizon – Johan Taams, CEO Broad Horizon

Kies jouw sessie

10:00 uur

Laatste nieuws Business Central en Directions EMEA 2019 –  Jacco Hoorweg

De visie van Microsoft m.b.t. digitaal transformeren – Johan van Wijk

10:20 uur

“De kracht van een datagedreven organisatie” Kees Groenewoud – directeur Cmotions

11:00 uur – 17:00 uur

Speed-(up)-dates

12.00 – 14.00 uur

Gelegenheid om te lunchen in het Grand Café.

Praktische zaken

Je kan zelf bepalen hoe laat je aanschuift en bij welke sessies.  Je beslist dus zelf of je de hele dag komt, een dagdeel of naar slechts 1 sessie.

Locatie

Kantoor Nieuwegein – Ringwade 43, 3439 LM  Nieuwegein

Parkeren

Bij de locatie zijn voldoende gratis parkeerplaatsen

Datum

Donderdag 21 november

Tijd

9.00 uur – 17.00 uur met aansluitend een borrel

Speed-(up)-dates

Schrijf je in voor de speeddates. Een 25 minuten durend gesprek waar je je specifiek en één-op-één kunt laten informeren over een bepaald product of onderwerp. Je bepaalt zelf voor hoeveel en welke speeddates je je opgeeft.

Met Teams wordt alles samengebracht in een gedeelde werkruimte. Je kunt overal werken en je teamleden kunnen gemakkelijk chatten, samenwerken aan bestanden, en werken met favoriete apps.

Is onze aanpak die je helpt om de juiste koers te bepalen op het gebied van technologie. Binnen de context van jou organisatie, op maat. Door het gebruik van een aantal doordachte en bewezen werkvormen komen we samen tot de juiste strategie en helpen we deze te vertalen in een concrete projectenkalender voor de komende jaren.

Vertrouwde Office producten, aangevuld met tools voor nog betere samenwerking. Werken waar en wanneer je dat wilt en de zekerheid van privacy en veiligheid. In deze speeddate ontdek je niet alleen hoe je software kunt aanzetten maar vooral kunt inzetten.

Hoe gemakkelijk is het om een app te bouwen? Een app die gegevens verzamelt uit Onedrive, Sharepoint, Dynamics en bijna 200 andere bronnen. Het kan met PowerApp’s. Meer hierover weten en ook nog ontdekken wat de Common Data Service is? Kies dan voor deze date.

Maak geautomatiseerde werkstromen met je favoriete apps en services voor het ontvangen van meldingen, synchroniseren van bestanden, verzamelen van gegevens en nog veel meer.

Prachtige dashboards met alle belangrijke informatie voor jouw afdeling. Informatie opgehaald uit verschillende bronnen en altijd up to date. Power BI is de tool hiervoor. Onze BI-experts praten je graag bij over wat er bij jou mogelijk is.

Een goede relatie met je klant is voor alle organisaties van waarde. Via CRM heb je altijd  een compleet overzicht van relaties, wat zorgt voor meer grip op klanten en een duidelijke positionering.  Zo haal je optimaal rendement uit jouw klantrelaties en excellente klantervaringen.

Automatiseer je marketingproces. Of het nu gaat om een professionele e-mail marketingcampagne, het organiseren van events, lead scoring of het vastleggen en analyseren van ROI. Met Dynamics 365 for marketing ondersteun je de volledige customer journey.

Creëer een digitale werkomgeving die volledig is ingericht op de manier hoe jij werkt en tegelijkertijd veilig, compliant en schaalbaar is.

Portals maakt teamwork mogelijk met dynamische en productieve teamsites voor alle projectteams, afdelingen en divisies. Deel bestanden, gegevens, nieuws en informatiebronnen.

Is DevOps een mode woord of gaat het u echt voordelen opleveren als u als organisatie de DevOps-cultuur aanneemt? Ontdek tijdens deze sessie hoe DevOps mensen, processen en technologie dichter bij elkaar brengt om functionaliteit die uw processen verbeteren snel en adequaat op te leveren zonder in een keurslijf te zitten.

Het gevecht tegen de stroom van documenten. Automatiseer elke stap van je dagelijkse factuurverwerking – van ontvangst en registratie van een document totdat je het opnieuw moet opzoeken voor controle of rapportage. Je kunt alles direct beheren vanuit Microsoft Dynamics en het beste daarvan is: alles volledig geautomatiseerd.

Kostenafhandeling voor onderweg. Deze oplossing biedt een duidelijk overzicht en het gemakkelijk managen van alle types van inkomende kosten zonder andere systemen te hoeven gebruiken dan Microsoft Dynamics. CRM Je kunt je klanten pas écht goed bedienen als je ze écht kent. Inzicht in de persoonlijke klantreis en voorkeuren zijn onmisbaar bij het realiseren van de ultieme klantervaring.

Bedrijfssoftware in de cloud. Kiezen voor, On-premise, alles in de cloud of slim combineren? Met onze Cloud expert kun je sparren over een passend cloudlandschap voor jouw bedrijfssoftware.

Bedrijfssoftware in de Microsoft cloud. Wat zijn hiervan de voordelen? Onze Azure experts kunnen er eindeloos over praten. Gegarandeerd een geweldige date.

Overweeg je een webshop op te zetten? Ontdek de geïntegreerde e-commerce oplossing van Sana, mede onderdeel van de gouden driehoek voor Groothandels.

e-Con is een sales- en productconfigurator voor productie-, handels- en servicebedrijven. Deze tool zorgt voor een aanzienlijke vereenvoudiging van offerte- en productietrajecten. De expert van e-Con praat je bij.

Door het gebruik van innovatieve oplossingen maak je jouw evenementen tot een succes. Van planning, uitnodiging, responsregistratie, uitvoeringsfase (registratie aanwezigen) tot evaluatie.

Met de Customer Service module van Microsoft is het mogelijk het 360 graden klantbeeld te optimaliseren. De applicatie geeft namelijk niet alleen de informatie over de vraag van de klant bij customer service weer, maar geeft tegelijkertijd ook inzicht in alle informatie die binnen het bedrijf over deze klant bekend is. Met als resultaat: snellere doorlooptijden, betere prioritering en meer tevreden klanten.

Inzicht in de persoonlijke customer journey en voorkeuren zijn onmisbaar als je de ultieme klantervaring wilt realiseren. Hoe pak je dit aan?

Personeel is een kritische succesfactor voor ieder bedrijf. Optimaal inzetten van medewerkers vergroot de output en het rendement van de onderneming. Mercash HRM helpt je hierbij.

Ontdek de PSA projectmodule binnen Dynamics 365

De online werkomgeving voor uw medewerkers die de voor hen relevante applicaties, informatie en collega’s samenbrengt in één overzichtelijk scherm. Op al hun devices en binnen de context van hun werkzaamheden.

Wij laten je graag zien hoe Field services je project en serviceorganisatie optimaal ondersteunt.

De software van 2-Control biedt u een totaaloplossing voor al uw security en control vraagstukken binnen.

Met de verzendsoftware ShipIT van Transsmart wordt het je gemakkelijk gemaakt. De software maakt het gehele logistieke proces van aankoop tot en met aflevering sneller, inzichtelijker, flexibeler én goedkoper.

Wat kunnen de “disruptieve technologieën” betekenen voor jouw organisatie? Voorspellen door middel van data, met de Virtual Reality bril orders picken of een pratende koelkast. Zomaar eens voorbeelden waar de expert razend enthousiast over is.

Jet Analytics is gemaakt voor Microsoft Dynamics en levert Business Intelligence met snelle, flexibele dashboards en financiële rapporten in Excel en via het Web.

Snijd uw budgettijd in de helft met geautomatiseerde workflows. Eenvoudig in te stellen, snel te implementeren en direct te integreren met Excel en Dynamics.

Snelle, flexibele financiële en business rapportage in Excel met Jet Reports. Met Jet Reports heeft u alle belangrijke informatie die u nodig heeft op een voor u werkbare wijze.

Microsoft Dynamics 365 F&O is meer dan een ERP systeem en die ontwikkelingen gaan razendsnel. Laat je bijpraten over de volledige set van intelligente bedrijfsapplicaties die met elkaar geïntegreerd zijn en wat hiervan de voordelen zijn.

Met een Azure Cloud Integratieplatform kun je een wirwar van losse applicaties samenvoegen en omvormen tot een soepel en uniform bedrijfsproces en maak je de overstap naar de cloud eenvoudiger. Ook binnen een complex hybride cloudlandschap kun je via een Cloud Integratieplatform snelle integraties mogelijk maken. Nieuwsgierig? Zet deze date dan zeker op je lijstje.

Microsoft Dynamics 365 lifecycle management gaat uit van 8 updates in een jaar. Om verantwoord én kostenefficiënt bij te blijven bij deze updates kan automatisch testen een oplossing zijn. Hoe kun je het testen automatiseren en wat zijn de voordelen.

Met ISP-invoice wordt je volledige factuurverwerking een gestroomlijnd digitaal proces. Papieren of digitale facturen worden automatisch stapsgewijs verwerkt zodat u altijd inzicht heeft in de actuele status van iedere factuur. Hierdoor raak je nooit meer een factuur kwijt en kun je deze overal en altijd vinden en inzien. Dat levert een kostenbesparing op tot wel zeventig procent.

Het maken, verzenden en archiveren van klant-, land- of taal-specifieke documenten qua inhoud en lay-out vanuit Dynamics 365 is erg lastig en vereist al gauw de nodige programmeerkennis. Met Advanced-Forms® kun je dit snel en eenvoudig zelf doen. Tijdens deze sessie laten wij je dit graag zien aan de hand van je eigen eisen en wensen.