Tailo

Op naar toekomstbestendig klantcontact

56% van de consumenten geeft aan dat slecht klantcontact een reden is om weg te gaan bij een organisatie. Tegelijkertijd halen organisaties niet tot nauwelijks waarde uit cruciale klantgesprekken.

Klantgesprekken (calls, e-mail, chat, reviews) zijn versnipperd aanwezig binnen organisaties. De data uit deze gesprekken is ongestructureerd. Waardoor het veel moeite, tijd en handmatig werk kost om er inzichten en acties uit te halen.

Onze conversational intelligence software zorgt voor optimale klantrelaties door eenvoudig en snel inzichten en acties te halen  uit elk gesprek.

Wat is Tailo?

Visualisatie

Krijg direct inzicht in wat er gebeurt in het contact center. Bekijk bijvoorbeeld welke intenties je klanten hebben, hoe deze verschillen per kanaal en of hier gedurende de tijd verschuiving in plaats vindt.

Quality management

Automatische kwaliteitscontrole op klantgesprekken zorgen voor beter klantcontact.

Natural language understanding

Elk klantgesprek wordt automatisch voorzien van tags zoals sentiment, prioriteit en onderwerp. Daarnaast wordt elk gesprek voorzien van een samenvatting, en elke zin van klantintenties en belangrijke kenmerken.

Data verrijking

Kies eenvoudig welke gegevens je wilt extraheren uit je gesprekken en voeg deze via directe koppeling of dagelijkse feed toe aan je eigen klantbeeld of DMP.

Verbeter Customer Support

Automatiseer een deel van je customer support met smart & automatic replies. Integreer gemakkelijk met de grote CRM systemen.

Supersearch

Met SuperSearch vind je razendsnel precies waar je naar op zoek bent. Doorzoek gesprekken op bijvoorbeeld prioriteit, onderwerp of sentiment.

Ken je klant als nooit tevoren

Verbeter processen en datakwaliteit door direct inzicht in o.a. klantsentiment, intenties en onderliggende vragen van elk gesprek.

Verhoog conversie & retentie

Verhoog retentie & cross-sell door voor elke klant inzichten en triggers te ontvangen over bijv. prijsgevoeligheid, sentiment en churn risico’s.

Meer uit klantgesprekken halen

Haal meer uit je klantgesprekken met ons conversational intelligence platform. Met onze software zet je eenvoudig en snel al je gesprekken om naar waardevolle inzichten en acties.