Construction & Infra

De vraag om nieuwe woningen, gebouwen en infrastuur is groot. Dit terwijl er komende jaren het tekort aan arbeidskrachten op zal lopen. Dit vraagt om een hele andere aanpak, namelijk van bouwen naar produceren. De klant centraal zetten en de wensen direct vertalen naar het produceren van de juiste modules. Dit betekent op een andere manier de klant bedienen, modules aanbieden die geautomatiseerd zijn en ontzorging door na te denken over het beheer/onderhoud.

Broad Horizon helpt jou op weg naar een data-gedreven organisatie. De architectuur van een data-gedreven organisatie bestaat uit het bij elkaar brengen van data, het verwerken van data tot informatie en het presenteren van de informatie. In elke laag en tussen de lagen in speelt technologie een cruciale rol. Door data uit systemen en openbare data bij elkaar te brengen ontstaat er een goed beeld wie überhaupt de klanten zijn, wat hun wensen zijn en met welke diensten jij relevant kan zijn.

Uitdagingen in Construction en Infra

Zet de klant centraal

Wees eens eerlijk. In hoeverre zet jouw organisatie nu echt de klant centraal? Of bepaal jij hoe een woning eruit gaat zien? Of wat als jouw opdrachtgever ook graag wil dat jij het onderhoud gaat doen van het kantoorgebouw? Door de klant echt centraal te zetten ontstaan er nieuwe kansen voor jouw organisatie.

Pop-up werkplek

Om goed met elkaar te kunnen samenwerken tijdens een project is een werkplek waar de juiste functionaliteit en informatie te vinden is van cruciaal belang. De uitdaging zit vooral in het samenwerken met onderaannemers, opdrachtgever en overheidsinstanties. Creëer een samenwerkingsomgeving waar alle geautoriseerden altijd bij kunnen.

Data-gedreven organisatie

Vaak onbewust is in jouw organisatie al veel data beschikbaar. De vraag is of de juiste data voorhanden is en hoe je hier informatie uit kunt halen die relevant is voor jouw opdrachtgevers of bijdraagt aan uw doelstellingen. Door een data-gedreven organisatie in te richten  kun je niet alleen terugkijken en real-time inzicht verkrijgen, maar ook vooruitkijken.

Ontzorgen door beheer

Een voordeel van cloudplatformen is dat nieuwe functionaliteiten snel beschikbaar zijn. Je houdt daarbij wel controle. Controle op de veiligheid en het gebruik. Jouw gebruikers rekenen er namelijk op dat digitale omgeving goed beschermd is en zij geïnformeerd worden over hoe nieuwe functionaliteiten gebruikt gaan worden. Een strategie voor beheer en verandermanagement is een must.