Application Management

Op elk moment zeker van IT-ondersteuning

Ook na de implementatie verzorgen wij graag de optimale ondersteuning van jouw IT systemen, zodat jouw applicaties altijd naar behoren functioneren en up-to-date zijn. Ook wanneer jouw bedrijfsprocessen wijzigen, verzorgen wij dat jouw IT systemen meebewegen met nieuwste ontwikkelingen.

Broad Horizon heeft als uitgangspunt altijd de continuïteit van de bedrijfsvoering, desgewenst 24 uur per dag, 7 dagen per week. Met onze kennis, kunde en tools bieden we een effectief antwoord op al jouw vraagstukken rond optimalisatie, capaciteit, performance en continuïteit. Waardoor je op elk moment zeker bent van IT-ondersteuning die naadloos aansluit op jouw bedrijfsprocessen. Zodat je de nadruk op jouw kernactiviteiten kunt leggen, kosten bespaart én risico’s vermijdt.

Service Level Agreement (SLA)

In onderling overleg bepalen we de ideale invulling voor jouw organisatie. In een Service Level Agreement (SLA) leggen we de afspraken vast. Zo kunnen wij je de service bieden die je nodig hebt en weet je wat je kunt verwachten.

Een Service Level Agreement (SLA)
met Broad Horizon – de voordelen

24/7 Support

Een vast aanspreekpunt voor al jouw supportvragen met een 24 uurs 1e lijns-servicedesk. Voor de echte uitdagingen is er tevens een ervaren en  professioneel 2e lijnsteam beschikbaar voor ondersteuning.

Beheer

Proactief beheer en opvolging van incidenten met Changemanagement voor standaard en non standaard changes, voor functioneel onderhoud en vernieuwing.

Bewaking

Bewaking en rapportering via standaard (servicelevel) rapportages. Optioneel kan nog gekozen worden voor een performance en health monitoring tool die de kritische componenten 24/7 bewaakt.