Broad Horizon Blog

Neem de medewerker mee op reis

4 dagen geleden

Als je jouw waardepropositie hebt bepaald, het best passende businessmodel hebt gedefinieerd en de daaruit voortvloeiende customer journey in kaart hebt gebracht, beschik je in feite over een nieuwe retail strategie. Een strategie waarin de klant daadwerkelijk op de eerste […]

Datagedreven uitgeverij

19 dagen geleden

Stijn Kuijpers     Uitgevers hebben dankzij hun continue stroom van nieuwe content, gebruikers en interacties een enorm potentieel dat vaak nog “verstopt” zit in hun data. Ik merk dat het creëren van waarde uit die verstopte data voor veel […]

Belofte maakt schuld

24 dagen geleden

Inmiddels ken je je klanten. Je hebt hen gesegmenteerd en vervolgens voor elk klantsegment geïnventariseerd hoe je meer waarde kunt creëren. Daarmee ben je er nog niet. De kunst is om een business model op te zetten waarmee je het […]

Persbericht: Broad Horizon neemt Data Management Professionals over

26 dagen geleden

Broad Horizon, aanbieder van IT-, data- en cloudoplossingen, zet zijn groeistrategie voort met de overname van Data Management Professionals (DMP). DMP biedt datamanagementdiensten en zorgt ervoor dat de data van klanten altijd en overal beschikbaar is. Met deze overname wil […]

Meer succes door slim voorspellen

27 dagen geleden

Als groothandel of productiebedrijf wil je een hogere conversie binnen jouw verkoopkanalen realiseren door gericht aandacht te besteden aan de klanten met de hoogste conversiekans. Of misschien wil je bestaande klanten vaker terug laten komen en meer laten besteden. Je […]

Wil jij ook bestelfouten en e-commerce retouren verminderen? 4 cruciale tips

2 maanden geleden

E-commerce retouren in B2B: vindt jouw klant dit ook zo vervelend? In deze blogpost laten we zien hoe bestelfouten en retouren de bedrijfsvoering van jouw klant negatief beïnvloeden. Uiteraard bieden we in deze blog ook een oplossing voor deze uitdagingen. Hoe? Door het retourmanagement […]

De 6 pijlers van B2B-klantervaring

2 maanden geleden

Een verbeterde klantervaring (customer experience – afgekort: CX) is nauw verbonden met verhoogde inkomsten en andere voordelen. Toch blijft B2B-klantervaring achter op B2C. Ben je op zoek naar manieren om je B2B-klantervaring te verbeteren en wil je alle voordelen die […]